مقالات

درب اتوماتیک منحنی – درب اتوماتیک کرو

درب اتوماتیک منحنی یا درب اتوماتیک کرو

درب اتوماتیک منحنی :

درب اتوماتیک منحنی یا کرو ، از انواع دربهای منحنی است که ورودی های منحصر به فرد و ظریفی را بدون از دست دادن قابلیت کشویی درب ایجاد مینماید. درب کشویی کرو شامل یک  درب اتوماتیک  به صورت دو طرفه یا یک طرفه است. امکان طراحی، ساخت و نصب درب اتوماتیک کرو با انحنای سفارشی، با قوس 180 درجه و به صورت دایره کامل وجود دارد.

این درب برای شما یک فضای ورودی جذاب و منحصر به فرد فراهم می کند. درب ها را می توان به صورت نیم دایره ها و با قسمت های منحنی بیرونی یا درونی ، به عنوان تنظیمات دایره ای کامل و حتی به عنوان واحدهای بیضی شکل قسمت طراحی کرد

این درب ارائه شده با استفاده از جدیدترین فن آوری پشتیبانی و سنسورهای راه اندازی شده دارای ویژگی هایی است که از چرخش اتوماتیک درب ها در هنگام سنجش دسترسی عابر و افراد به درب پشتیبانی می کنند.

درب اتوماتیک کرو بسیار متنوع و متغیر هستند و فضای خلاقیت زیادی را در زمینه معماری ارائه می دهند.

دربهای کرو به صورت هواگردی عمل می کنند ، جریان ترافیک عابر پیاده را مطابق آنچه لازم است هدایت کنید.و عرض و عمق ورودی های شما را در نظر گرفته می گیرد.

درب اتوماتیک منحنی امنیت ورودی شما با درصد امنیت بالا تامین میکند. این گونه درب ها دارای قاب های زیبا برای ایجاد سیستم درب با ظاهری تمام شیشه هستند.

دربهای کرو سبک می باشند و دارای سیستم باز و بسته شدن خودکار هستند.

درب اتوماتیک منحنی برای چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد:

درب اتوماتیک منحنی دسترسی برای افراد معلول را نیز به راحتی امکان پذبر می کنند. به خصوص در صورت قرار گرفتن درب در فضای محدودی از قسمت ورودی که این نیاز را برآورده می کند. این امر ضرورت تهیه درب اتوماتیک کرو را در مقایسه با درب سنتی اثبات می کند.

از این نوع درب در مکان هایی مانند: هتل ها، مؤسسات بهداشتی، فرودگاه ها ،ساختمان های اداری، مراکز خرید، ساختمان های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار درب اتوماتیک کرو :

این درب از دو مجموعه درب کشویی خمیده تشکیل شده است.که با طرحی زیبایی شناختی با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ارائه شده است. با ظاهر خمیده خود ، کمی گسترده تر از درب های کشویی را در عرض دارد. بنابراین امکان استفاده از توان بیشتر را فراهم می کند.

این درب می تواند در طرح های نیم دایره تنظیم شوند. یا به صورت جداگانه و یا بهم پیوسته بین سایر پانل های دیواری خمیده و درب های کشویی خمیده قرار می گیرند. مانند تمام سیستم های درب. درب اتوماتیک کرو از فولاد ضد زنگ جلا، برس، برس برنز یا برنز یا PPC برای مطابقت با هر رنگ RAL ارائه می شود.

سرعت باز و بسته شدن درب و زمان تنظیم پارامترها توسط کاربران قابلیت تنظیم را دارد.

درب اتوماتیک کرو دارای راندمان بالا ، طول عمر طولانی ، ویژگی های قابل اعتماد و کم صدا می باشد.

کنترل هوشمند در درب اتوماتیک کرو چگونه عمل می کند؟

درب اتوماتیک منحنی مجهز به سیستم کنترل اصلی سوئیس (MCS) و اتصالات اصلی می باشد. درب اتوماتیک کرو در جهت های مخالف با عملکرد اتوماتیک توقف باز می شوند.تا از آسیب دیدگی و ضربه به عابران و اشیاء جلوگیری شود.

کنترل پنل به صورت دو طرفه با MCS ارتباط برقرار می کند و توسط پنل می توانید.حالت عملیاتی را انتخاب کنید. همچنین ، می توانید توقف اضطراری را تنظیم کرده یا پارامترهای عملیاتی را تغییر داده و به طور مستقیم در جایی که خرابی رخ می دهد توقف صورت پذیرد.

درب اتوماتیک منحنی به دلیل حفاظت بدون درز در سرتاسر آن از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند. طراحی نوسازی عایق صوتی از ماژول های انتقال ، ساختاری دقیق را تشکیل می دهد.، که باعث می شود درب اتوماتیک کرو سریع تر حرکت کند و همزمان صدا را کاهش دهد.

مزایای درب اتوماتیک منحنی:

1-نصب آسان,بادوام,بدون خوردگی و ماندگاری طولانی,مناسب برای درب های چوبی جامدو درب های فلزی

2-کیفیت بالا با استاندارهای ایمنی,ساخت فلز قدرت,ایمنی و دوام

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *